joi, 23 decembrie 2010

Adunate ......

He, he, he! Am gasit o postare mai veche undeva .... in .... increngaturile internetului devenit din ce in ce mai prezent in vietile noastre.

"A pretinde ca suntem oameni maturi, dar a ne comporta ca niste copii, a pretinde ca ascultam dar nici macar sa nu auzim, a pretinde ca intelegem cand de fapt nu vrem decat sa ne impunem punctul de vedere.

Oare asta inseamna intelegere intre doi oameni? Asta inseamna sa fii prieten? Asta inseamna sa iti doresti pe cineva langa tine cu orice pret? Unde sunt verbele "a accepta", "a tolera", chiar "a iubi" pana la urma?
Si nu, un cui nu scoate un altul, un cui nu face decat sa adanceasca gaura primului si eventual sa il indoaie pe cel de-al doilea ... cu mai multe cuie nu am incercat, dar incercand sa imi imaginez nu-mi pot inchipui decat un egoism dus la extrem si nici o diferenta fata de "a calca pe cadavre".
A cere de la cineva mai mult decat poate el oferi la momentul ala nu il va aduce mai aproape, ba din contra, cu atat mai mult cu cat si unul si celalalt au niste situatii neincheiate inca .....
Ce-ar mai fi de spus?
Nu caut sa dovedesc nimic si nici nu cer nimic decat liniste, daca cei de langa mine nu mi-o pot da, incerc sa o obtin singura, izolandu-ma, intr-adevar, e destul de greu de inteles un astfel de moment, mai ales daca nu e insotit de o explicatie cat de cat logica, dar nu stiu ce sa spun si-atunci prefer sa tac, sa dispar fara nici un motiv, pentru ca altfel ar trebui sa mint, ar trebui sa gasesc o explicatie pe care nu o am, dar pe care celalalt o vrea.
Sunt o fire independenta si cat de cat pe picioarele mele, stiu ca e foarte greu de acceptat din partea unui barbat, diferenta e ca nu caut sa domin asa cum face barbatul, caut sprijin, intelegere si alinare .....
Sunt cine sunt si am devevenit cine sunt prin propriile-mi puteri si prin propria-mi munca, n-am sa accept sa fiu comandata, pentru ca nu sunt un robotel sau o marioneta care da bine in peisaj, dincolo de figura de copil, e si o femeie, o femeie care stie ce nu vrea, o femeie care isi doreste sa iubeasca si sa fie iubita normal, nu la modul bolnav, obsesiv, animalic, nu cu hei-rup-ul pentru ca acum vrea el si nu asa pentru ca asa vrea el.
Poate ca am o personalitate puternica, poate ca gresesc, nu sustin ca eu am dreptate, asa cum nu spun ca eu sunt desteapta si restul lumii proasta, am rabdare sa ascult si pot sa comentez, atata vreme cat mi se permite, cand nu, ma retrag pentru totdeauna ....."

Niciun comentariu: